Hei! 👋 Yrittäjä, valmentaja tai nettikauppias – yksi kysymys:

Haluatko netistä lisää uusia, onnellisia
asiakkaita 24/7?

Samalla kun itse rentoudut katsoen Netflix-maratoonia – ja silti bisneksesi täyttyy uusista liidestä, ostajista & asiakkaista

⚠️ Kaikki asiakaspaikkani ovat tällä hetkellä täynnä ⚠️

Tältä sivulta voit lukea lisää palvelustani ja liittyä odotuslistalle. Odotuslistalla saat ensimmäisenä tietää, kun uusia asiakaspaikkoja taas vapautuu.
Hyvä naisyrittäjä, 

Jos luet tätä viestiä, etsin seuraavalla kuukaudelle 1-2 uutta asiakasta, jotka haluavat:
  • Saada netistä lisää uusia ostajia tai asiakkaita verkkokursseille, tuotteille tai palveluille
  • Nähdä jopa 20 - 50 % enemmän kauppaa jokaisesta uudesta ostajasta… Tarkoittaen: Uudet ostajat haluavat kuluttaa enemmän rahaa sinun bisnekseen kuin kilpailijoittesi
  • Ja kaikista tärkeinpänä: Käyttää mieluummin iltoja & viikonloppuja pörröpeiton alla vaikkapa lempi Netflix-sarjoista nauttimiseen… kuin uusien some-postauksien tai nettimainonnan strategioiden pohtimiseen
Jos yksikään edellä mainittu osui sinuun, voin rakentaa sinulle “avaimet käteen” -tyylillä…

Empaattisen myyntitunnelin kasvattamaan nettibisnestäsi

Lue tarkkaan: 

Myyntitunnelini tarkoitus ei ole puristaa väkisin sinulle jokaisesta vastaantulijasta asiakasta. Vaan muuttaa ne ihmiset onnellisiksi asiakkaiksi*, jotka apuasi eniten kaipaavat…
*Hinnalla millä hyvänsä hankittujen asiakkaiden ja onnellisten asiakkaiden ero on kuin yöllä ja päivällä: Onnelliset asiakkaat tuntevat luonnollista vetoa yrityksesi tuotteisiin, sisältöihin, yhteisöön, jne. Onnelliset asiakkaat eivät halua palautuksia. He ovat taipuvaisia ostamaan enemmän (ja enemmän) ajan saatossa. 
Ja siksi tarvitset empatiaa etkä markkinointitemppuja. Harva yrittäjä pystyy luomaan pitkäaikaisia asiakkaita aikarajoilla, alennuksilla tai lipevillä suostuttelutekniikoilla. 

Katsos… 

Yli 100 asiakasprojektin jälkeen myyntitunneleideni palaset ovat hioutuneet saumattomasti paikoilleen… jotta ne kasvattavat kuukausittain asiakkaideni myyntejä parhaimmillaan 5-numeroisilla summilla – ilman, että heidän tarvitsee juuri koskea mihinkään tai tehdä mitään. (Näet kohta omin silmin tuloksia…)

Siksi nykyisin kaikki rakentamani myyntitunnelit perustuvat ihmisten ymmärtämiseen ja empatiaan.

No, miten yhteistyö minun & tiimini kanssa sitten oikein toimii? 

Homma etenee seuraavanlaisesti:

ASKEL 1. Asiakkaasi lumoava tarjous

  • Autamme sinua erottumaan harmaasta massasta uniikilla äänelläsi (yleensä tarinankerronnalla) ja ratkaisullasi… ja saamaan ihanneasiakkaasi valitsemaan ratkaisusi kilpailijoidesi sijaan
  • ​Valmennamme ja opastamme sinua rakentamaan lumoavan tarjouksen, josta ostajat eivät voi kieltäytä (VIHJE: Tämä ei tarkoita hintojen polkemista tai alennuksien antamista)
  • Suunnittelemme myyntitunnelisi jokaisen vaiheen rakentamaan luottamusta sinuun & bisnekseesi – jotta lopulta asiakkaat uskaltavat ostaa juttujasi (tässä kohtaa empatia astuu kuvaan: käsittelet ymmärryksellä asiakkaidesi kaikkia huolia & murheita)

ASKEL 2. Myyntitunnelin “kokoaminen”

  • Kirjoitamme empaattiset myynticopyt kaikkiin myyntitunnelin vaiheisiin (sisältäen esimerkiksi FB-mainokset, myyntisivut, sähköpostit)
  • Rakennamme sinulle nollasta myyntitunnelin kaikki vaiheet (sisältäen kaiken tarvittavan: automaatiot, laskeutumissivut, Facebook-mainokset, jne.)
  • Lanseeramme myyntitunnelisi vasta, kun olet 110 % tyytyväinen kaikkeen sinulle tuottamaamme
  • ​Teemme pikatestauksen Facebook-mainoksillesi, jotta jokainen mainoksiin käyttämäsi euro tuottaa voitollisesti jopa 2-3 viikossa uusia asiakkaita bisnekseesi

ASKEL 3. Nauti uusista asiakkaista

  • Mallinnamme menestyimpiä FB-mainoksiasi, jotta voit nähdä joka päivä enemmän uusia asiakkaita virtaavan bisneekseesi
  • Parannamme lisämyyntejäsi, jotta jokainen uusi ostaja kuluttaa ilolla maksimaalisen määrän euroja tuotteisiisi / palveluusi
  • Projektin päätyttyä annat meidän jatkaa myyntitunnelisi ylläpitoa… tai annamme sinulle selkeät ohjeet, jos haluat hoitaa myyntitunneliasi itse
Myyntitunnelin saat käyntiin keskimäärin noin 30 päivässä. Ja ensimmäisiä uusia ostajia & asiakkaita saatat nähdä jopa välittömästi sen jälkeen.

Saan myyntitunnelini tuottamaan sinulle nopeiten uusia asiakkaita, jos sinulla on jo myytävä tuote (kuten verkkokurssi, jokin fyysinen tuote tai olemassa oleva palvelu). Ja olet jollain tavalla testannut sen kysynnän markkinoilla. 

Tällaisiä tuloksia voit esimerkiksi odottaa: 

Alle 2 viikossa 15 528 euroa lisää myyntiä

Eräs valmentaja sai – suunnittelemallani myyntitunnelilla – uudelle verkkokurssilleen 15 582 eurolla vain alle kahdessa viikossa: 
Alle kahden viikon verkkokurssilanseerauksen
myynnit 15 582 euroa
Facebook-mainontaan meni niinkin vähän kuin 1168 euroa. Mikä tarkoittaa: Asiakkaani sai jokaista sijoittamaansa mainoseuroa kohden 13 euroa myyntinä takaisin.

Ei huono, vai mitä? 

Mikä parasta: 

Tämä ei tapahtunut vain kerran… 

Sillä sama naisyrittäjä sai – samalla myyntitunnelilla – parin kuukauden päästä myytyä verkkokurssiaan 2 viikon lanseerauksen aikana 19 080 eurolla: 
Kahden viikon verkkokurssilanseerauksen
myynnit 19 080 euroa
Ja tässä oli vain myynnit, jotka tulivat FB-mainosten kautta kahden viikon aikana. Nimittäin, lanseerauksen loppusumma lähenteli 30 000 euroa – kiitos FB-mainosten & sähköpostien saumattoman yhteispelin. 

Tällaisista tuloksista nauttivat myös monet verkkokauppa-asiakkaani. Sillä kosmetiikkaa myyvä nettikauppias sai pelkällä Facebook-mainonnan myyntitunnelilla pikkaisen reilussa 3 viikossa lisämyyntiä 18 959 eurolla: 
Kosmetiikkaa myyvä verkkokauppa lisäsi reilussa
3 viikossa myyntejään 18 959 eurolla
Ja heijastimia myyvä verkkokauppa sai heti ensimmäisten muutaman viikon aikana lisättyä myyntiään 10 677 eurolla – suunnittelemallani myyntitunnelilla… 
Heijastimia myyvä verkkokauppa sai 10 677 euron
edestä voitollista kauppaa muutamassa viikossa
Ja homma senkun paranee… 

Katsos, asiakkaideni ei tarvitse pohtia joka kerta: “Miten saisi lisää uusia asiakkaita?”. Ja yrittää keksiä pyörää uudelleen. 

Sillä kerran kuntoon hiottu myyntitunneli tuottaa asiakkailleni uusia asiakkaita, ostajia ja kauppaa joka kuukausi. 

Ja tästä syystä suoraan sanoen… 

En ole halvin tekijä

Uusien projektien hinnat alkavat 7000 eurosta. Ja pyörivät keskimäärin siinä 7000 – 10 000 euron paikkeilla (alv. 0 %). 

Tiedän. Tämä on paljon rahaa. Mutta se on pieni hinta asiasta, jolla voit käytännössä monistaa rahaa (ihan hirveä termi, mutta en keksinyt parempaa). Eräskin asiakkaani on yhdellä suunnittelemallani ja rakentamallani myyntitunnelilla tienannut jo mukavat +500 000 euroa. Ja summa sen kun kasvaa. 

Ja toki hinta riippuu kahdesta tekijästä: 

Lähtötilanteestasi ja tuotteesi hinnasta (kalliiden tuotteiden myyminen netissä on aina vaikeampaa ja monivaiheisempaa)

Yksinkertaisimmillaan myyntitunneli voi esimerkiksi olla muutama Facebook-mainos + myyntisivu. Ja siksi hinta on niissä tapauksissa hieman alhaisempi. 

PLUS – Sinun pitää varautua vähintään 1000-2000 euron Facebook-mainoskuluihin kuukaudessa / per lanseeraus.

Joten jos haluat sijoittaa nettibisneksesi kasvuun – kuten nämäkin naisyrittäjät tekivät: 

“Lanseerauskampanjan aikana kurssia ostettiin yhteensä 105 kappaletta”

“Uuden verkkokurssin lanseerauskampanjan aikana kurssia ostettiin yhteensä 105 kappaletta, mikä tarkoittaa yli 10 000 dollarin myyntejä. Merkittävä osuus tästä tuli maksullisen FB-mainonnan kautta, ja olenkin todella iloinen, että ulkoistin Facebook-mainonnan suunnittelun ja toteutuksen Karoliinalle!”
– Varpu Pöyry, Her Finland -matkablogi

“Myyntitekstit selkeästi toimivat”

“Yhteistyö toimi saumattomasti koko projektin ajan. Olimme todella tyytyväisiä Karoliinan laatimiin myyntiteksteihin ja selkeästi ne toimivat. Itse emme olisi osanneet kirjoittaa yhtä tarkasti kohdeyleisöämme puhuttelevia tekstejä myyntisivuille ja mainoksiin. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!”
– Piia Pajunen, Prove by Piia, yrittäjä ja hyvinvointivaikuttaja

“Lanseeraus meni jopa paremmin mitä osasimme odottaa!*”

“Lanseeraus meni jopa paremmin mitä osasimme Unnan kanssa odottaa. Erityisen vakuuttuneita olimme Karoliinan taidoista myyntitekstien kirjoittamisessa, sillä myyntisivulla ja mainoksissa todella välittyi meidän brändi ja viesti. Tästä saatiinkin kiittävää palautetta ihan asiakkailtamme saakka!”
– Tellu Uotila, toinen Talousklubin perustajista
(*SIVUHUOMAUTUS: Lanseeraus tuotti 14 030 euroa vain 10 päivässä)
Joten ota ensimmäinen askel ja… 

Liity odotuslistalle

Jos olet kiinnostunut työskentelemään kanssani, liity alapuolelta odotuslistallani ja saat ensimmäisenä tietää, kun asiakaspaikkoja taas avautuu. 

⚠️ Kaikki asiakaspaikkani ovat tällä hetkellä täynnä ⚠️

Tältä sivulta voit lukea lisää palvelustani ja liittyä odotuslistalle. Odotuslistalla saat ensimmäisenä tietää, kun uusia asiakaspaikkoja taas vapautuu.

👇 Syötä vain nimesi ja sähköpostiosoitteesi alle 👇
Välitän sinun digitaalisten tietojen turvaamisesta. Siksi pyydän sinua hyväksymään, että saat minulta viikoittain sähköpostitse tietoa tuotteistani ja palveluistani (tietosuojakäytäntöni mukaisesti)
Kiitos, 

Karoliina Behm (+tiimi)

Kysymykset ja vastaukset

K: “Miten voit saada minulle tuloksia, jos et edes tunne minua?”

Vastaus tähän kysymykseen on kaksiosainen:

A. Kun aloitin työskentelyn hyvinvointivaikuttaja Piia Pajusen, blogivalmentaja Tiia Konttisen, treenaakotona.comin yrittäjäpariskunnan ja menestyneen bloggaajan Varpu Rusilan (+lukuisten muiden naisyrittäjien) kanssa – en tuntenut heitä juuri ollenkaan. 

Silti pystyin tuottamaan heille jopa viikoissa 5-numeroisilla summilla myyntiä yhteistyömme aikana. 

Enkä halua nyt kuulostaa ylimieliseltä. Mutta se on totta. 

Joten pystyn menetelmälläni saamaan tuloksia, vaikka en olisi tavannut sinua koskaan. 

B. Olen auttanut jo vuodesta 2017 alkaen naisyrittäjiä myymään juttujaan verkossa. 

Ja sinä aikana minulle on muodostunut hyvä tuntuma siitä, kenelle pystyn tuottamaan tuloksia ja kenelle en. 

Tiedän tämän, koska olen tehnyt kaikki mahdolliset virheet menneiden vuosien aikana. Olen ottanut vääränlaisia asiakkaita. Ja siitä syystä olen joutunut oppimaan asiat kantapään kautta. 

Pystyn siis jo näkemään mahdolliset virheet ennakkoon. 

Siksi olen mieluummin sinulle läpinäkyvä. Ja kerron suoraan, jos en voi auttaa sinua saamaan lisää myyntiä. 
K: “Miten paljon tämä vaatii minulta työtä?”

Alkuun jonkin verran. Ja sen jälkeen ei ollenkaan. 

Ensimmäisten viikkojen aikana tarvitsen apuasi. Koska en voi auttaa bisnestäsi ilman panostasi. 

Siksi annan aluksi sinulle yhden kotitehtävän, johon odotan sinulta huolellista paneutumista. 

Koska vain sen avulla pystyn rakentamaan sinulle jotain sellaista, minkä takana sinäkin pystyt seisomaan 100 % itsevarmuudella. 

Ja näin pystyn myös tekemään sinulle markkinointia, joka edustaa juuri sinua ja yrityksesi arvoja. 

K: “Miten kauan tämä tarjous on saatavilla?”

Ei ikuisesti. Se on varmaa. 

Koska minulla on selkeä tulevaisuuden suunnitelma bisnekselleni. 

Ja suunnitelmaan kuuluu, että vähennän koko ajan asiakastöiden määrää (ja varsinkin uusien asiakkaiden ottamista). 

Ensinnäkin, haluan rakentaa jokaisen asiakkaani kanssa mahdollisimman pitkäaikaisen suhteen. 

Ja pystyn rakentamaan pitkäaikaisia asiakassuhteita panostamalla aikaani jokaiseen asiakkaaseeni.

Ja se vaatii paljon – no, aikaa. 

Siksi vähennän nykyisin kuukausi kuukaudelta uusien asiakastöiden ottamista. 

Lisäksi, pitkäntähtäimen suunnitelmaani ei kuulu bisnekseni kasvattaminen. 

Ja tämänkaltaista palvelua yrittäjät tarvitsevat koko ajan enemmän ja enemmän. 

Koska verkkokauppiaana varmasti tiedät, ettei netissä myyminen ole katoamassa mihinkään.  

Ja lisäksi yhä useampi yrittäjä haluaa kasvattaa bisnestään myymällä digituotteita. 

Ja varsinkin digituotteiden myymiseen tarvitaan paljon enemmän kuin pelkkää FB-mainontaa (kuten tällä sivulla olen näyttänyt sinulle). 

Ja koska en aio palkata lisää henkilökuntaa, pystyn palvelemaan vain kourallista niistä yrittäjistä, jotka apuani tarvitsevat. 

(Tästä syystä myyn myös omia digituotteitani, jotta pystyn auttamaan kaikkia apua tarvitsevia. Mutta sekin vie aikaani pois asiakastöiltä.)

K: “Mitä jos tuotteeni myy jo hyvin?”

Jos olet jo tyytyväinen myynteihisi ja niistä jääviin voittoihin. En suosittele muuttamaan mitään. 

Mutta jos taas haluat lisätä nykyisiin myynteihisi vielä 20-150 % lisää… tai parantaa nykyisistä myynneistä käteesi jäävää osuutta…

Silloin voin auttaa. 

Koska monet asiakkaani ovat menestyneitä yrittäjiä & verkkokauppiaita, joiden myynnit olivat jo hyvällä tasolla ennen yhteistyötämme. 

Ja silti myyntitunnelini on auttanut heitä parantamaan nykyisiä myyntejään 20-150 % prosentilla.

© KaroliinaBehm.fi 2017-2024