K: “Miten paljon tämä vaatii minulta työtä?”
Alkuun jonkin verran. Ja sen jälkeen ei ollenkaan.
Ensimmäisten viikkojen aikana tarvitsen apuasi. Koska en voi auttaa bisnestäsi ilman panostasi.
Siksi annan aluksi sinulle yhden kotitehtävän, johon odotan sinulta huolellista paneutumista.
Koska vain sen avulla pystyn rakentamaan sinulle jotain sellaista, minkä takana sinäkin pystyt seisomaan 100 % itsevarmuudella.
Ja näin pystyn myös tekemään sinulle markkinointia, joka edustaa juuri sinua ja yrityksesi arvoja.
K: “Miten kauan tämä tarjous on saatavilla?”
Ei ikuisesti. Se on varmaa.
Koska minulla on selkeä tulevaisuuden suunnitelma bisnekselleni.
Ja suunnitelmaan kuuluu, että vähennän koko ajan asiakastöiden määrää (ja varsinkin uusien asiakkaiden ottamista).
Ensinnäkin, haluan rakentaa jokaisen asiakkaani kanssa mahdollisimman pitkäaikaisen suhteen.
Ja pystyn rakentamaan pitkäaikaisia asiakassuhteita panostamalla aikaani jokaiseen asiakkaaseeni.
Ja se vaatii paljon – no, aikaa.
Siksi vähennän nykyisin kuukausi kuukaudelta uusien asiakastöiden ottamista.
Lisäksi, pitkäntähtäimen suunnitelmaani ei kuulu bisnekseni kasvattaminen.
Ja tämänkaltaista palvelua yrittäjät tarvitsevat koko ajan enemmän ja enemmän.
Koska verkkokauppiaana varmasti tiedät, ettei netissä myyminen ole katoamassa mihinkään.
Ja lisäksi yhä useampi yrittäjä haluaa kasvattaa bisnestään myymällä digituotteita.
Ja varsinkin digituotteiden myymiseen tarvitaan paljon enemmän kuin pelkkää FB-mainontaa (kuten tällä sivulla olen näyttänyt sinulle).
Ja koska en aio palkata lisää henkilökuntaa, pystyn palvelemaan vain kourallista niistä yrittäjistä, jotka apuani tarvitsevat.
(Tästä syystä myyn myös omia digituotteitani, jotta pystyn auttamaan kaikkia apua tarvitsevia. Mutta sekin vie aikaani pois asiakastöiltä.)
K: “Mitä jos tuotteeni myy jo hyvin?”
Jos olet jo tyytyväinen myynteihisi ja niistä jääviin voittoihin. En suosittele muuttamaan mitään.
Mutta jos taas haluat lisätä nykyisiin myynteihisi vielä 20-150 % lisää… tai parantaa nykyisistä myynneistä käteesi jäävää osuutta…
Silloin voin auttaa.
Koska monet asiakkaani ovat menestyneitä yrittäjiä & verkkokauppiaita, joiden myynnit olivat jo hyvällä tasolla ennen yhteistyötämme.
Ja silti myyntitunnelini on auttanut heitä parantamaan nykyisiä myyntejään 20-150 % prosentilla.